چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

معرفی برندهای خارجی محبوب کولر گازی

نکات نگهداری از تجهیزات تهویه مطبوع

معرفی برندهای خارجی محبوب کولر گازی

۹ بازديد
امروزه کولرهای گازی و اسپلیت در انواع و برندهای مختلفی تولید می شوند. در این مقاله به معرفی برخی از مهم ترین برندهای خارجی و ایرانی کولر اسپلیت می پردازیم.امروزه کولرهای گازی و اسپلیت در انواع و برندهای مختلفی تولید می شوند. در این مقاله به معرفی برخی از مهم ترین برندهای خارجی و ایرانی کولر اسپلیت می پردازیم.

کولرگازی های محبوب خارجی

رقابت در زمینه تولید کولر های گازی در عرصه بین المللی بسیار بالاست و برندهای معتبری در این بازار موجودند که با استقبال خریداران مواجه شده اند و توانسته اند با تولید محصولات باکیفیت، خدمات پس از فروش پاسخگو و عرضه محصولات با قیمت مناسب، برند خود را به بازار های جهانی معرفی کنند. برخی از برندهای محبوب خارجی کولر اسپلیت شامل هایسنس، گرین، ال جی، گری، سامسونگ و... هستند که در ادامه دو مورد از این برندها شرح داده شده اند.
1. سامسونگ (SAMSUNG): سامسونگ یکی از معتمدترین تولید کنندگان جهان است. این شرکت سالهاست که در کره جنوبی به تولید کولرهای گازی و اسپلیت می پردازد. فاکتورهایی که خریداران کولر گازی را به سمت برند سامسونگ هدایت می‌کند، مصرف بهینه برق، سیستم پاک کنندگی توربو و تکنولوژی رطوبت زدای آن می باشد. این سیستم به شکل خودکار عوامل آلرژی زا و باکتری های مضر را از هوای محیط حذف می‌کند. سامسونگ کولر گازی های خود را در انواع ایستاده، پنجره ای و دیواری در سایزها و ظرفیت های متنوع تولید می‌کند که قیمت کولر گازی پنجره ای سامسونگ و سایر مدل های آن بستگی به ظرفیت دستگاه دارد.
2. ال جی (LG): یک شرکت تولید کننده کولر گازی در کره جنوبی است که با طراحی های زیبا، قیمت مناسب و تکنولوژی های پیشرفته ای که در ساخت کولر گازی های خود به کار برده است، به خوبی توانسته در بازار فروش کولر گازی از رقبای خود پیشی بگیرد و در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشد. همچنین ال جی به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی می‌دهد و از این رو در همه قاره ها خدمات پس از فروش مناسب و طرفداران خاص خود را دارد.

بهترین برند های ایرانی کولر گازی

در حال حاضر در ایران هم شرکت هایی با بهره گیری از تکنولوژی و دانش روز دنیا به تولید انواع کولر گازی و اسپلیت می پردازند. برای مثال برند صاحب نام ایران رادیاتور یکی از تولید کنندگان کولر گازی در ایران است که توانسته محصولاتی را تولید کند که هم رده کیفیت برخی رقبای خارجی خود هستند. کولر گازی هایی که در ایران تولید می شوند علاوه بر کیفیت و کارایی بالای خود نسبت به محصولات خارجی، قیمت مناسب تری دارند و این موضوع در کنار خدمات و ضمانتی که این برند ها به خریداران ارائه می‌دهند، باعث شده اند تا تقاضا برای این محصولات افزایش یابد. برندهای زیر برند های برتر کولر گازی در ایران می باشند:
• جی پلاس
• پاکشوما
• کازوکی
کولرگازی ایران رادیاتور
• تک الکتریک
• تهویه
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.